Behöver jag skapa ett konto för att handla i butiken?
Du behöver inte skapa ett konto för att köpa varor. Genom att skaffa ett konto får du tillgång till vissa fördelar som:
Snabbare betalning/beställning genom sparade adresser
Möjlighet att visa beställningsstatus
Möjlighet att spåra beställningar
Möjlighet att visa tidigare beställningar
Begär/ladda ner fakturor för aktuella eller tidigare beställningar.
Kontospecifika specialerbjudanden
Det är alltså värt att lägga några minuter på att registrera ett konto hos oss.
Jag har glömt mitt lösenord. Hur återställer jag det?
Så här återställer du ditt lösenord:
Klicka på länken ”Logga in” längst upp till höger på Epson-butikens hemsida eller klicka här
Klicka på ”HAR DU GLÖMT DITT LÖSENORD?” -länken
\
- Ange din registrerade e-postadress i popup-fönstret Återställ lösenord
\
Klicka på knappen Återställ lösenord
Du får ett e-postmeddelande med ytterligare anvisningar om hur du återställer lösenordet.
Om du inte får e-postmeddelandet med länken för lösenordsåterställning inom 30 minuter:
Kontrollera om det har hamnat i din skräppostmapp.
Försök igen och se till att du använder den e-postadress du ursprungligen registrerade dig med.
Jag är ReadyPrint-kund. Hur får jag åtkomst till mitt konto?
Se till att du verkligen försöker logga in på ReadyPrint-portalen. Du kan klicka här för att logga in på ReadyPrint-portalen.
Hur ändrar jag min e-postadress?
Så här ändrar du din e-postadress:
Logga in på ditt konto med den registrerade e-postadressen och ditt lösenord.
Gör ett av följande:
Klicka på menyalternativet Mitt konto (längst upp till höger). Klicka på länken ”Uppdatera e-postadress” eller
Gå till hemsidan för Mitt konto och klicka på länken ”Uppdatera e-postadress”
Ange din nya e-postadress i fälten ”Ny e-postadress” och ”Bekräfta ny e-postadress”.
Ange ditt befintliga lösenord.
Tryck på Uppdatera
Obs! När du har ändrat din e-postadress måste du använda den nya e-postadressen för att logga in i Epson-butiken.
Hur ändrar jag mitt registrerade telefonnummer?
Så här uppdaterar du ditt telefonnummer:
Logga in på ditt konto med den registrerade e-postadressen och ditt lösenord.
Gör ett av följande:
Klicka på menyalternativet Mitt konto (längst upp till höger). Klicka på länken ”Uppdatera personuppgifter eller
Gå till Mitt konto-sidan och klicka på länken ”Uppdatera personuppgifter” i avsnittet ”Kontouppgifter”.
Ange ditt nya telefonnummer i fältet ”Telefon”.
Tryck på Uppdatera
Hur ser jag alla mina beställningar?
Så här visar du aktuella och tidigare beställningar:
Logga in på ditt konto med den registrerade e-postadressen och ditt lösenord.
Gör ett av följande:
Klicka på menyalternativet Mitt konto (längst upp till höger). Klicka på länken ”Beställningshistorik” eller
Gå till Mitt konto-sidan och klicka på länken ”Beställningshistorik” i avsnittet ”Beställningsinformation”.
Klicka på beställningsnumret på sidan Beställningshistorik för att visa beställningsinformationen.
Hur ändrar jag mitt namn?
Så här ändrar du ditt namn:
Logga in på ditt konto med den registrerade e-postadressen och ditt lösenord.
Gör ett av följande:
Klicka på menyalternativet Mitt konto (längst upp till höger). Klicka på länken ”Uppdatera personuppgifter eller
Gå till Mitt konto-sidan och klicka på länken ”Uppdatera personuppgifter” i avsnittet ”Kontouppgifter”.
Fyll i fälten ”Förnamn” och ”Efternamn”.
Tryck på Uppdatera
Hur raderar jag mina kontouppgifter?
Fyll i formuläret via länken nedan. Vårt dataskyddsombud kontaktar dig när din uppgiftsbegäran har slutförts.
Vilka betalningsalternativ finns tillgängliga?
Epson erbjuder flera olika metoder för att betala för artiklar. Följande betalningsmetoder är för närvarande tillgängliga i kassan:
Betalning med kredit- eller betalkort
Betala senare med Klarna
PayPal
Betalning via faktura eller kontanter vid leveransen är inte tillgängligt.